maandag 15 december 2008

ALLE GOEDS


Het is met de werkzaamheden in de AKC praktijk deze maand rustiger geworden. Ik heb een drukke, intensieve tijd achter de rug.
Op het jaar 2008 kan ik dankbaar terugkijken. Dit jaar heb ik mij vooral gericht op kinderen en jongeren van gescheiden ouders. Met veel plezier heb ik met deze kinderen en jongeren gewerkt, omdat ik zag hoe goed ze het deed om over hun situatie te praten. Wat deze kinderen en jongeren vaak doormaken is moeilijk te peilen, voor het oog soms onverschillig, agressief gedrag vertonend of stil en teruggetrokken hun plek in het leven zoekend. Het heeft ze goed gedaan om over de scheiding van hun ouders te praten en handvaten mee te krijgen hoe ze verder moeten.

Veel lezingen, workshops en presentaties heb ik over dit onderwerp gegeven. Mensen bewust maken hoe belangrijk relaties zijn voor kinderen, hoe wij ze als volwassenen voorleven en wat voor impact een scheiding heeft op kinderen.
De agenda voor het komende jaar staat alweer redelijk vol gepland met diverse aktiviteiten. Komend jaar zal ik ondersteund worden in de praktijk door collega-coaches, waar ik heel blij mee ben.
We gaan 2009 tegemoet, ik hoop dat veel ouders en kinderen de weg naar de praktijk weten te vinden. Omdat kinderen het WAARD zijn!
Ik wens u allen goede kerstdagen en een heel gelukkig 2009 toe!

1 opmerking:

kutje zei

lijkt me prima om haar te vragen naar haar schaamhaar: de hoeveelheid, de vorm, en wat het begint en eindigt. zelfde met de grootte van haar binnenste en buitenste labia